Muziekcoaching wordt vanuit de positieve boodschap gegeven. Ik heb een heleboel ervaring opgedaan in het werken met jongeren met een diagnose autisme/adhd binnen het speciaal onderwijs. Muziek is een uitstekend en veilig middel om de leerling laagdrempelig de mogelijkheid te kunnen bieden te kunnen groeien. Groeien in bewustzijn en handelen, keuzes maken en zelfvertrouwen.
|
"Na de stilte komt muziek het dichtst bij het zeggen van het onzegbare." |
Jeugd
Deze begeleidingslessen worden gegeven in blokken van 6 coachingslessen. Bij het intake gesprek zal desgewenst een orthopedagoog aanwezig zijn om samen met de ouders en/of begeleiders een hulpvraag opgesteld. Deze wordt na 6 begeleidingslessen afgesloten met een evaluatie. Daarna kunnen we samen bepalen of en hoe we verder gaan. Een optie zou kunnen zijn nogmaals 6 lessen of overstap naar reguliere muzieklessen met een keuze voor een instrument.
|
Volwassenen
Ik wil je uitdagen je grenzen te ontdekken en buiten je comfortzone te durven denken en doen. Bewustwording over wie je bent. Wat is je kracht, wat vind je moeilijk? Samen kijken we ernaar. We praten er niet te veel over maar gaan met muziek aan de slag. Samen zingen, samen spelen. Wil je meer informatie of wil je meteen aan de slag? Stuur me gerust een mail. |
Relatie
Muziekles aan koppels. Gitaar/Piano en/of zang. Door samen muziek te maken komen er spelenderwijs patronen naar boven die je ook binnen de relatie tegenkomt. Die kunnen lastig en hardnekkig zijn. Door in gesprek te gaan kan je al snel in een onbegrip tegenover elkaar komen te staan. Maar we zoeken de woorden niet op maar de muziek! Door ontstane patronen op te zoeken binnen het samen muziek maken kun je een heleboel ‘oplossen’ of er samen om lachen, jezelf uiten. Uitproberen het anders te doen via de muziek. Een hele leuke frisse uitdaging! Meld je hier aan voor een proefles! |
Bedrijf
Workshops voor een team medewerkers binnen je bedrijf.
Wil je meer informatie over deze workshops, neem dan contact met me op. |
Zorg voor muziekMuziekles op maat
|
|